خرابـــــــــــــــ



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



خـَ ــرآبـَم

هـَ ــمـآنـَنـב جـوآنــی کـﮧ لـحظــﮧ اِعـــבآم بـﮧ گـِ ــریـﮧ مــآבرش میخــــنـבב!

خــآطــِرَش آمــَد بچـگــےاَش گـُ ــفتــﮧ بــود:

خـَ ــنـבه اَت آرامــَ ــم میـکـُ ـنـــב


نظرات شما عزیزان:

ترنم ظهور
ساعت20:28---10 آذر 1392
به نام حق
شیعیان مهدی غریب و بی کس است
جان مولا معصیت دیگر بس است
سلام بر شما
نه ادعا دارم که خیلی مذهبی هستم
نه شیخ هستم
چون غرق گناه هستم
شما دوست عزیز
هم اگر لیاقت می دونید به ما سری بزنید
و ما را از نظرات خوفتون محروم مفرمایید
شما دلتون پاکتر ماست برای ما هم دعا کنید که شهید بشویم که نمی شویم
در لحظات با خدا بودنتون ما را هم دعا کنید


ترنم ظهور
ساعت20:28---10 آذر 1392
به نام حق
شیعیان مهدی غریب و بی کس است
جان مولا معصیت دیگر بس است
سلام بر شما
نه ادعا دارم که خیلی مذهبی هستم
نه شیخ هستم
چون غرق گناه هستم
شما دوست عزیز
هم اگر لیاقت می دونید به ما سری بزنید
و ما را از نظرات خوفتون محروم مفرمایید
شما دلتون پاکتر ماست برای ما هم دعا کنید که شهید بشویم که نمی شویم
در لحظات با خدا بودنتون ما را هم دعا کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 8 آذر 1392برچسب:,| 22:24| sahar| |

tags:
C3-T