جـــــــــــــــک!!!!



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



پسره اومده وسط کلاس دانشگاه داد زد : شلوارمو در بیارم؟؟؟؟

پسرا : در بیار در بیار

دخترا همه زیر چشمی نگاه کردن !!!

یه دفعه دستشو کرد تو ساکش و شلوار ورزشیشو در آورد

پسرا : =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))۰

دخترانه :   :| : | :|

.

رفتم دم بقالی گفتم آقا ببخشید اینا بستنی پاکه؟

میگه : نه ریدم توشون =))

.

.

.

خدایا تو ماها رو بخاطر سیب از بهشت بیرون انداختی بعد بخاطر آب انگور میفرستی جهنم؟با میوه هات مشکل داری یا با ما؟

.

.

گفت : از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست

گفتم : این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست!!

.

ایشالا روزی روحانی انقدر فرهنگ سازی کنه که تا آدامست رو از جیبت در آوردی همه نگن به ما هم بده :|

.

تو در قلب من جا داری ، کار دنیا رو میبینی ؟؟؟، قلب منم شده گاوداری!

.

به عضنفر میگن با حمید جمله بساز میگه : اِ شما دو تا چقدر شبیه حمید=)))))

.

معلم : اولین صدایی که بعد از زلزله ، سیل و بلاهای طبیعی میشنوید چیه ؟؟

دانش آموز : صدای یاس

.

شعر عاشقانه غضنفر برای همسرش :

سلام سلام عزیزم / گوساله تمیزم / دمبت سفید و آبی / پشکل نریز رو قالی

 .

غضنفر میره خواستگاری

بابای دختره : خب شما کجا کار میکنید؟

غضنفر : شرکت اپل

بابای دختره با شوق و ذوق : دقیقا چه کاری اونجا انجام میدین؟

غضنفر : سیباشونو گاز میزنم

=)))))))))))))))))))۰

.

.

 اگر چکیده تبلیغات ماهواره را ملاک قرار بدهیم :

مردم ایران کچل های دماغ گنده چاقی هستند که ناتوانی جنسی دارند و میخواهند یک هفته ای ویزای کانادا بگیرند اما قبل از آن میبایست اعتیاد خود را ترک کنند.=))))))))))))))))))))))))))))))))

.

اف بی آی چیست

فدراسیون بیکاران ایران

.

یکی از راه هایی که میشه خودتون رو از اون رو به اون رو کنید خوابه =)))))))))

.

باید یه شلوار بدوزم قسمت باسنو حوله بذارم که بعد دستشویی دستامو باهاش خشک کنم : دی

.

یادش بخیر وقتی که پا برهنه و بی دست از سرسره های پارک ها بالا میرفتم احساس میکردیم انگار قله اورست رو فتح کردیم =))))))))

 

.

با بچه های دانشگاه رفته بودیم توچال ۲ تا دختر با ۳ تا پسر

ماموره یکی از پسرا رو گرفت میگه نسبتتون چیه؟!
برگشته میگه ۲ به ۳! :))
ما ها رو میگی:)))

.

یکی از بزگترین اندازه گیریا و محاسبات زندگیم اینه که درست محاسبه کنم که کبابم تا اتمام کامل پلوم برسه...
البته لازم به ذکره که این موضوع در مورد نوشابه ماست و مرغ هم صدق میکنه...

 

.

بچه اولی :خونه ما بهتره
بچه دومی :نه! خونه ما بهتره!!
بچه اولی :ماشین ما بهتره
بچه دومی :نه! ماشین ما بهتره!!
بچه اولی :مامان من بهتره!
بچه دومی :آره! اتفاقا بابام همینو میگه=)))))))))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,| 21:39| sahar| |

tags:
C3-T