هر چی که بخوای هست!!!!!

....





نظرات شما عزیزان:

صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت16:03---30 آذر 1392
دوری بین من وتودوری ماهی ودریاست

دوری بین من وتودوری ماه وتماشاست

چقدبی ادبی توووواجازه خانوم؟؟؟ماشمارو

دیگه دوست نداریمممم
پاسخ:ااااااااااا باز چی شده که لوس بازی درمیاری؟؟؟؟؟نکن زشته خووووووو


کلوچه
ساعت22:01---27 آذر 1392


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت15:02---26 آذر 1392
ببین قلبموشکستی منم میخوام قلبتو

بشکنم تلافی کنم
پاسخ: اااااااواااااااااااااا من چیکار کردم؟؟؟؟؟خدا خفت نکنه


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت21:18---25 آذر 1392
من بایدبرم دیگه ببخشیدبااااااای
پاسخ:باشه خوش باشی خانم خانماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بای


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت21:09---25 آذر 1392
اره دیگه الان که به گذشتهافک میکنم همش میگم کاش هیچ وقت پام به چت باز

نمیشدباکسی دوست نمیشدم من ترجیع میدم تنهاباشم تاروزیکه این قلب ازکاربیوفته تنهاااایی واسه من یه عادته دیگه ببخشید

مراقب خودت باش باااای واسه همیشه
پاسخ:اگه یه باره دیگه همچین حرفی زدی ب جونه مامانم دیگه باهات حرف نمیزدم کاری ب کارت ندارم.


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت21:00---25 آذر 1392
بیکااااااااااریمادخترای مردموباش ماروباش
من برم خونه مردم رخت بشورم بهتره تااینکه
دم به دیقه نظربدم خدااااایعنی میشه...


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت20:52---25 آذر 1392
عاموایرانسیتی فیلترنشده که بروببین چقد قشنگ شدهقلبتوشکستم ببخشیددیگه

فراموشم کن باشه میدونم سخته امامن نمیتونم دیگه خودت که بهترمیدونی فقط مونده فلج شم بشینم روویلچربخداخب شوخی بسه خدانگهداری ای دوست


پاسخ:حرفات جدیه؟؟؟؟؟؟؟؟تو ک میدونی من طاقت ندارم!!هه لوووووس نشو .پس چرا صحفش واسه من باز نمیشه؟؟اعصابمو خورد کرد


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت20:12---25 آذر 1392
:دوست عزیزمن رسماازدنیای مجازی گود

بای کردم دیگه نمیام چت به وبتم سرنمیزنم

دیگه بدی دیدی ببخش دیگه اگه اذیتت کردم

تواین یه سال. سال روزطلوع زندگیت راپیشا

پیش تبریک میگم عزیزکم قطعافراموش نخواهی شدتوقلبم میمونی بوس بای
پاسخ:مریم!!!!!؟ چت شده باز میخوای ناراحتم کنی؟؟؟؟اااا یکی نیس ب این بگه چت رومه ک فیلتر شد میخوای اینجارو هم فیلتر کنن ک تو از دستم راحت بشی .بدجنــــــــــــس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,| 15:9| sahar| |

tags:
C3-T