ماه تولد



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



**فروردین=سکوت یه فروردینی واسه رضایتش نیست داره فکر میکنه ک چ جور حالتو بگیره!!! 
**اردیبهشت=باید بهشتی باشی که اردیبهشتی باش!!
**خرداد=اصا روایت داریم خردادیا اول جذابیت بودن بعد دستو پا در اوردن!!!
**تیر=اگه نزدیک تیر ماهیا شدی دور دروغ و کامل خط بکش!
**مرداد=یه مردادی هر چقدر که کودک درونش بازیگوش باشه هیچوقت باکسی بازی نمیکنه!
**شهریور=هیچوقت دل یه شهریوری رو نشکون اخه خدا بدجور مراقبشونه
**مهر=زندگی با یه مهر ماهی یه تجربه ی فوق العاده ست که البته لیاقت میخواد
**آبان=دنیا هم عوض بشه یه آبانی هیچوقت عوض نمیشه
**آذر=آذریا هیچ آرزویی ندارن چون خودشون آرزوی همه هستن!
**دی=کسی که یه دی ماهی رو از دست میده لگدی به بخته خودش میزنه که تاحالا بروسلی نزده!!!
**بهمن=بهمن که ماه نیست کلکسیون ادمای جذابو خاصه!
**اسفند=مهربونیه یه اسفندو با ضعفش اشتباه نگیر.

*******بنده با اقتدار اعلام میکنم که متولده ماهه آذرم..شما چی؟؟؟؟*******




نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت17:23---24 دی 1392
خوبه ،دی ماهی ام!!!

mahdie
ساعت11:57---7 دی 1392
به خودم امیدوال شدم سحلی من دییییییییم خخخخ بروسلیم به دادم لسیده خخخ


پاسخ:اغاااااااااااااا هزار با گفتم فارسی بحرف جالا من مترجم از کجا بیارم اخه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:,| 18:16| sahar| |

tags:
C3-T