سلامتی پسری که ...



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



سلامتی اون پسری 

 

که با دیدن یه دختر سرشو میندازه پایینو میگه:

 

مرا عهدیست با جانان ..



سلامتی اون پسری که

 

گوشه اتاقش نشسته و با کامپیوترش بازی میکنه و زیر لب میگه :

 

بهتر از بازی کردن با دل دختر مردمه...




سلامتی اون پسرائی که وقتی یه شب تنها از یه کوچه رد میشی

 

سرشون و میندازن پائین از بغلت رد میشن که احساس امنیت کنی ...

 

اینا کسائین که ناموسشون براشون خیلی مهمه !

 

 



سلامتی پسری که همه جور هفت خط بازی بلده ،

 

اما اونو رو هیچ دختری امتحان نمی کنه !!!



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت17:47---24 دی 1392
لایک.....به سلامتی شون...
پاسخ:ب سلامتی


reza
ساعت20:37---1 دی 1392
بوی دلتنگی می دهم!
حتی بهار هم
پیله ی تنهایی م را
به روی پروانه هایش نمی گشاید!


هه
ساعت21:33---30 آذر 1392
خیلی بیشعوری سحر.چه خوب شدرفتی.عقده ای کی من اینچیزاروازتوخواستم؟
پاسخ:بیشعور ننته نفهم مگه من اسمه تورو اوردم ک میسوزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصا اگه مردی چرا اسمه خودتو نذاشتی؟؟؟هه یعنی چی؟؟؟؟مگه داری ب عمت میخندی؟؟؟؟ بی شرف


الاغ شرک
ساعت16:27---30 آذر 1392
سلامتی پسرای فامیلتون که صدتادوس دختر

دارن اغااصلاسلامتی شیرازیامون سلامتی خودم اصلاگوربابای همه به من چهوالامگه

یکی گفت به سلامتی خودت که من بگم به سلامتی تو....گوربابای شهرمن شهرتو

شهراو
پاسخ: نه من نه تو سلامتی همه ههه!!!!کم پیدایی دیگه ازم سراغ نمیگیری.بدجنس.راسی یلدات مبارک


سوسک
ساعت23:15---29 آذر 1392
میدونی.همش تقصیرخوددختراهست که با هشون بازی میکنن.بعضیاشونم مثل تو واقعا حقشونه. بهله
پاسخ:چته ؟؟چرا تو داری میسوزی؟؟؟؟چون بهت پا ندادم؟؟دوس نداشتم .اقااااااااااا مگه زوره؟؟؟؟لعنت بهت. ازت متنفرررررررررررررم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 29 آذر 1392برچسب:,| 22:30| sahar| |

tags:
C3-T