لطفاااااااااااا همه بهم جواب بدن



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



بسلاممممممممممم خوبین؟؟؟؟



بچه ها میخوام نظرتونو درباره وب بدونم

 

لطفا بهم بگین وبم خوبه نگهش دارم؟؟؟یا بده


حذفش
کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

لطفااااااا تا اونجااااااااااا ک میتونین همتون بهم جواب



بدین چون واقعااااااا دوس دارم بدونم.



باشه؟؟؟؟؟؟؟



لبخندممنــــــــــــون



نظرات شما عزیزان:

MRB17
ساعت21:33---1 فروردين 1393
سلام اجی واقعآ وب قشنگی
پاسخ:سلام ممنون ک نظرتو گفتی عزیز


l
ساعت21:22---26 اسفند 1392
hazf kon
پاسخ: خووووو باید دلیلشو بگی ک من حذفش کنم نمیشه ک مطیع تو باشم!!!!!کپک


سعید
ساعت22:10---23 اسفند 1392
سلام عزیزم وب خیلی قشنگی داری نه حذفش نکن من دوسش دارم ممنون میشم به منم سربزنی
پاسخ:سلاااام ممنون ک نظرتو گفتی فعلا ک نمیخوام حذفش کنم یه جورایی نظرم برگشت.باش حتما سر میزنم


shiva
ساعت22:05---23 اسفند 1392
وبلاگ به این قشنگی...چرا حذف آخه؟؟

فقط آهنگش بدجور رو مخه که اونم سلیته خووو.....!!!
پاسخ:سلام.ممنون ک نظرتو گفتی.اره اهنگشو باید عوض کنم فقط نمیدونم کدوم خواننده رو انتخاب کنم هه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 22 اسفند 1392برچسب:,| 23:52| sahar| |

tags:
C3-T