عیدتون مبارک



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



سلاممممممممم ب همه.امیدوارم ک ساله خوبی داشته باشین .


آرزو دارم روزایی ک پیشه رو دارین آغازه روزایی باشه ک آرزو داشتین


و ب همه ی آرزو های گذشته و حالتو برسین. واسه من ک دوسال


از بدترین سالهای عمرمو گذروندم و دارم وارد ساله سوم میشم خیلی سخته


ک بتونم طاقت بیارم ولی ب خودم قول دادم مقاوم باشم حالا هرچی ک


خدا میخواد لج کنه ولی من نمیزارم بدتر از این بشهآرامکاش

کاش همه چی مثله سابق بود نه احساسی


داشتم نه مشکلی


کاش هنوز بچه بودم تا دیگه نگرانه چیزی یا کسی


نباشم 



ولی حیــــــــــف زودتر از اونی ک فکرشو کنم بزرگ شدماخم




به هر حال امیدوارم ک ساله خوشی رو شروع کنین



بدون هیچ نوع دغدغه ایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:,| 12:25| sahar| |

tags:
C3-T