هر چی که بخوای هست!!!!!

....



برایم کــَـف زدند

در آغوشـَـم گرفتند

تایید و تشویقــَـم کردند .. که آخــر فرامــ.ــوشت کــردم

دیگر تا ابـ.َـد بر لـَـبانم لبخنــدی تــَـصنعـی مهمـان است
  اما بیــن ِ خــودمـان باشــد ، هنــوز تنهــ.ــا عشقم تــ…ُــو هسـتــی  



نظرات شما عزیزان:

آتروشاپ
ساعت19:37---18 آبان 1392
سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داری.منم یه سایت دارم.البته فروشگاه دارم.هر چند روز یه بار یه مسابقه برگزار میکنم که روالش اینطوریه.شما یکی از محصولات تعیین شده منو کپی میکنی و به عنوان یه مطلب تو وبلاگت نشون میدی.بعد از اینکه من تاییدش کردم شما واسه اون امتیاز جمع میکنی و هرچند روز یه بار شارژ 10000 تومنی و 5000 تومنی میبری.نه نخواستی تو امتیاز دهی شرکت کن و جزو 10 برنده شارژ 2000 تومنی ماباش.البته مطالب کاملترو تو لینک زیر میتونی بخونی.حتما به من سر بزن.هر چند روز یه بار این مسابقه برگزار میشه.اگه یکم زرنگ باشی هر ماه نزدیک 60 70 هزار تومن شارژ میبری.البته خوبی مسابقه ما اینه که تو امتیاز جمع کردن نفر اول و دوم برنده میشن وقرعه کشی نداریم.منتظرتما.
http://atroshop.ir/reportage.rhtml


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 18 آبان 1392برچسب:,| 19:20| sahar| |

tags:
C3-T