هنوز هم زیباست



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



رفتنت مثل آمدنت زیبا نبود  مثل آمدنت شادی نداشت  میدانی تو خودخواه تر  از آنچه
 
هستی که بتوانی فکرش را بکنی برای شروع تو خواستی برای پایان هم تو پس "من"....
 
اینجا کیست؟ چیست؟
 
"من" هم جان دارد فکر نکن که حال "او".... می شود برایت معشوقه بدان!
 
که "او" هم یک "من " است   "اویت " ارزانی خودت
 
تو ازین "من" ها زیاد داری منت کشی نمیکنم
 
ازتو نمی خواهم که برگردی
 
فقط می خواهم "اویی" داشته باشی که "منی " دیگر را بخواهد
 
آن وقت زندگی خیلی زیبا می شود درست مثل زندگی من
 
می بینی نقاشی را هنوز خوب بلد نیستم ولی بودن با تو
 
دروغ را خوب به من یاد داد
 
"زندگی هنوز هم زیباست"
   



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت23:17---7 ارديبهشت 1393
ajaaaaaaaaaaaaaab
k intooooriaaaaas


خانم مهندس
ساعت17:06---6 ارديبهشت 1393
حوصله نداشتم بخونمش ولی جمله آخری بسیا زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,| 22:45| sahar| |

tags:
C3-T