...



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



باید مغرور بود،

دور از دسترس

باید مبهم بود و سرسنگیـن!

خاکـﮯ کـه باشـﮯ آسفالتت مـیکنند

و از رویت رد مـیشوند !



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت14:01---25 خرداد 1393
سلام من نویسنده جدید وبلاگ نگین هستم ینی دوتایی تو اون وب مطلب میذاریم تقریبا دوروزه که با نگین کار میکنم چن تا از مطلبا رو من گذاشتم قالب وب هم کار خودم بود و اونو رو هم خودم گذاشتم خواستم باهم بیشتر اشنا بشیم همونطور که اینقدر با نگین صمیمی هستی خودم 3 تا وب دارم دوست داشتی سربزن:sarah20.roomfa.com
zaghoot20.roomfa.com
sarah105.limooblog.com
راستش به نگین پیشنهاد دادم دوتایی یه وبلاگ دخترونه توی لوکس بلاگ درست کنیم اگر دوست داشتی شما هم بیا و با ما گروه شو موافق بودی خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,| 12:30| sahar| |

tags:
C3-T