دردودل



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



سلام خدا چه خبر؟در چه حالی؟


میدونی خدا


خب چ جوری بگم!!,


دلم برات تنگ شده بود


نخند دیگه


خواهش میکنم خدا


اخه وقتی میخندی دلم بیشتر میگیره


بازم ک داری یواشکی میخندی


باور کن ایندفعه ازت چیزی نمیخوام قول میدم


اره از همون قولایی ک هر روز باید کفاره شکستنشو پس بدم


دلم تنگ شده واسه بچگی!


هه پس هنوز یادته ک داری میخندی


یادته وقتی تو کوچیکیام ی جای تاریک میدیدم


هزار بار خدا خدا میکردم ک این دلم اروم بگیره


ولی الان دیگه بزرگ شدم دیگه از تاریکی


 نمیترسم الان همون تاریکیا شده برام تسکین درد ولی نمیدونستم


ک دردم تویی اره دردم تویی


کاش هنوزم از تاریکی میترسیدمو بزرگیتو تو همون تاریکی میدیدم


کاش ک مث قدیم وقتی دلم میگیرفت میرفتم ی گوشه و


با همون دستای کوچولو بهت میگفتم خدا باهات قهلم


ای کاش ای کاش


ولی الان اومدم آشتی کنم


تو چرا گریت گرفت خدا جونم تو ک خوب بلدی ب گریه بندازی


خدایا ی جمله میگم ک خیلی وقته بهت نگفتمو


فقط الکی دنبال یکی میگشتم ک بهش بگم تا جای خالی تو رو بـــرام پر کنه ولی نشد.

خدآآآ جونم دلـــــم واست یـــــه ذّره شده!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,| 12:48| sahar| |

tags:
C3-T