هههههههههه



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



پسر رفت سراغ باباش و گفت :


بابا من عاشق شدم و میخوام با عشقم ازدواج کنم .

پدر گفت :


خب پسرم عاشق کی شدی ؟

پسر گفت :

عاشقه دختر خاله م .... میخوام باهاش ازدواج کنم !

پدر با حالت نا امیدی و ناراحتی گفت : نمیشه ..... نمیتونی با دختر خاله ت ازدواج کنی


گفت پدر من عاشقشم و به هر قیمتی باهاش ازدواج میکنم .. و کلی اصرار کرد


پدر که دید پسرش خیلی اصرار میکنه گفت پس بزار یه رازی رو بهت بگم :


دختر خاله تو عمه تو هم هست !!! و تو نمیتونی باهاش ازدواج کنی !


پسر فکر کرد پدرش داره باهاش شوخی میکنه


که یهو مامانش اومد و گفت تازه دختر خاله تو خاله تو هم هست !!!!


پدر با خونسردی گفت : منو ببخش پسرم ... باید اینو زودتر بهت میگفتم


پسر حرف پدر رو قطع کرد و با عصبانیت پدرشو کنار زد



و رفت تو اتاقش نشست و کلی فکر کرد .....


بعد از مدتی از اتاقش اومد بیرون .....کمی سکوت کرد.....

و گفت هر جور حساب میکنم میبینم اگه اینطوری باشه......


من باید خودمو زاییده باشم !!!


مادر رو به پدر کرد و گفت دیدی آخرش فهمید من مادرش نیستم ؟!!!


و بعد رو به پسر کرد و با ناراحتی گفت عزیزه دلم باید یه راز دیگه رو هم بدونی ...


ببخشید ها ولی من ....

من ........ خواهرتم !!!

پسر که دیگه تحمل نداشت داد زد :


کصافطااااا اینجوری که من باید هم خودمو ک ر د ه باشم هم خودمو زاییده باشم


بعد با خونسردی سرشو خاروند و یه کم فکر کرد و گفت : در این صورت ....


دختر خالمم باید عموم باشه ..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اسپانسر ها بابت تماشای این برنامه از شما تشکر میکنند

.

.

.

.

.

your Gem ..... your home 



نظرات شما عزیزان:

raouf
ساعت20:46---7 تير 1393
سلام...
وبت توپه...
به منم بسر خوشحال میشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 7 تير 1393برچسب:,| 20:24| sahar| |

tags:
C3-T