پست سنگین!!



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



 .

حال و هوای این روزهای ما

نه گرم است و نه حتی سرد

بدون شمارش تعداد نفس هایمان

و این نیز می گذرد . . . !
.
.
.

دِلَم میخواد !

خُدا بیاد بِهِم بِگه :

دیوونَم کَردی بیا اینَم هَمونی که میخواستی . . . !
.
.
.
وقــتی همه چیز خوبه

میترسم !
----

مـن به لنگیدن یکــــ جایِ کار !
.
.
.
اگه یه روز فکر کردی نبودن یه نفر بهتر از بودنشه چشماتو ببند و 

به نبودنش فکر کن ، اگه دیدی چشمات خیس شد بدون داری به 

خودت دروغ میگی . . .
.
.
.

از شکستن دو چیز بترس !


یک دلی که صادقانه دوستت داره


دومی دلی که صادقانه به یادته . . .
.
.
.
استغفار می کنم

از آن

” دوستت دارم ” هایی

که حرامت شد . . .
.
.
.
این سه تا نقطه را برای تو گذاشته‌ ام عشق من !

همیشه اینها نشانه‌ ی سانسور نیست

هزار حرف و تصویر و خاطره در آن خوابیده

مثل من که وقتی نگاهت کنم سه نقطه بیش‌ تر نمی‌ بینم

تو

من

و خداکه از دیوانگی سر به بیابان گذاشت . . .
.
.
.
یه روزی همه میفهمن که

” هرجور راحتی ”

یه فحشه . . .

فحش رکیک !
.
.
.
خدایا . . .

این بود دنیایی ک ب خاطرش ب شکم مادرمان لگد میزدیم . . .
.
.
.
چ فرقی میکنـد . . .

در سیـرک یـا خـانه . . .

خنده ات ک تلـخ باشد . . .

دلت ک خون باشد. . .

تـو هم دلقکـی . . .
.
.
.

دوستت ندارم

دوستم نداری . . .

منفی در منفی میشود مثبت !

آری . . .

اما این چه فایده ای دارد وقتی نیستی !
.
.
.
غبـــــاری ک از تــــــو نشسته روی قلــــبم . . .

بارون چیــــه . . .

سیل نمیــــتونه بشوره !
.
.
.
منتظره معجزه ایی از لبانت هستم !

نترس بوس نمیخواهم . . .

فقط حرف بزن
.
.
.
خدایــــــــــــــا

خورشید را ب من قرض میدهی ؟

از تو ک پنهان نیست ،

سرزمین خیالم دوباره یخ بسته است . . . !
.
.
.
چه دنیای ساکتی !

دیگر صدای تپش قلب ها غوغا نمی کند

به گمانم همه شکسته اند . . .
.
.
.
زنگ پشت زنگ . . .

اخر صدای یخ زده زنی می گوید :

مشترک مورد نظر در دسترس نیست . . .

کسی اگر دوستت داشته باشد و بخواهدت

همیشه مهربان و در دسترس است !
.
.
.
نمیدانم دل دل کردنت برای چیست . . .

برای دل دادن . . .

دل بردن . . .

یا دل بریدن
.
.
.
اگه می دونستم کی سر نوشته آدما رو می بافه . . .

بهش می گفتم ماله من و بشکافه :(
.
.
.
چقدر بده که تو میتونی خودتو خر کنی . . .

داغون کنی . . .
بدبخت کنی . . .

اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری . 

مـــن آرومـــــــم

ولـــــی قــانـــونــــاً داغــــونـــــم . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,| 10:24| sahar| |

tags:
C3-T